پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

پسری ما

سرکار رفتن مامانی

1391/2/27 11:16
نویسنده : سحر
721 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم خیلی حس بدی دارم که هر روز صبح تورو تنها میزارم و میام سرکار

سرکار که هستم هرچند دقیقه یکبار صورت ماهتو تو گوشیم نگاه میکنم که یه کم آروم شم اما بیشتر دلم برات تنگ میشه

وقتی ام که میام خونه تو کلی ذوق میکنی و لبخند میزنی و تا چند دقیقه خودتو میچسبونی به من وسرتو میگذاری رو سینمو دیگه بغل هیچکی نمیری

 

الــــــــــــــــــــــــــــهی مامان فــــــــــــــــــــــــــــــــــدات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آرزو
3 تیر 91 13:38
حستو درك ميكنم سحر جون منم 1 لحظه نميتونم از آرمان جدا شم


دقیقا همینطوره
هرچی هم بزرگتر میشه و بیشتر ارتباط برقرار میکنه بیشتر بهش وابسته میشم
الناز(مامان بنیا
10 تیر 91 14:46
حستو درک میکنم منم بنیا رو از سه ماهگی گزاشتم ورفتم
ملیحه مامان پرهام
7 آبان 91 10:23
سلام. درکت مینم. منم پرهامو از 6 ماهگی سپردم به خدا و یک پرستار مهربون . ولی خدابزرگه و لطفش بی انتها. هوای نی نی های گلمون داره.شک نکن.به وب پرم سر بزنی خوشحال میشم. در ضمن لینکت میکنم با اجازه. لینک کن بای
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسری ما می باشد